niedziela, 13 maja 2012

To chyba koniec .

Hej ! Wiem, wiem strasznie dawno mnie tu nie było. Już wszystko tłumaczę. ;) Mam zamiar usunąć tego bloga. Nie komentujecie , nie dodajecie się do obserwatorów , ani nie dajecie mi żadnych pomysłów o czym mogę napisać tak jak kiedyś. Gdybym miała usunąć bloga, to za jakiś miesiąc czy coś, bo czasami ktoś wchodzi i komentuje posta, którego napisalam w styczniu. Ostatnio odzyskałam wenę, ale uważam , że nie ma sensu dłużej tu pisać. Było kilka osób które prosiło mnie o notkę, ale nie wiem ile ich było. Piszecie do mnie na twitterze , na facebooku, na nk, a nie w komentarzach!!!! Dlatego, przepraszam . ;) Moja wena powróciła , ale chyba jednak pisać nie będę, wszystko zależy od was!  A po za tym mam świetny pomysł na nowego bloga. ;) Muszę go tylko dobrze przemyśleć, bo potrzebowałabym, jeszcze kilku Directionerek do pomagania mi w prowadzeniu bloga. ;) A z tym chyba koniec. ! Choć przyznam, że wiele się zmienilo odkąd mnie tu nie było. xD Zawsze patrze, na komentarze i na wszystkie odpowiadam, więc możecie mi zadawać w nich pytania!!! Choć i tak, pewnie nawet teraz nie będzie komentarzy ;( . Paa <33

9 komentarzy:

  1. Ei no, nie usuwaj, nie możesz po prostu zostawić? Przyznaje, nie czytałam Twojego blog, ale mam go w obserwujących, bo mam zamiar to zrobić. Czemu chcesz usunąć, to bez sensu. Nie zrozum mnie źle ale jeśli lubisz pisać, sprawia Ci to przyjemność, to czemu robisz to dla komentarzy, wejść, obserwujących? Rozumiem,że komentarze dają takiego 'kopa' , od razu chce się coś napisać, no ale wiesz... Jak to lubisz robić, rób to dla siebie, a czytających potraktuj jako po prostu czytających. Nie zrozum mnie źle, jak Cię urazilam czy coś to przepraszam. Naprawdę nawet jak już nie chcesz pisać , to nie usuwaj chociaż, co ci szkodzi? Tego adresu i tak nie będzie nikt inny miał, a nóż się okaże że ludzie po prostu trafią tu, i nie będzie napisane ' przepraszamy blog o podanym adresie nie istnieje' tylko oderwa się od rzeczywistości i zatopia w Twoim świecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie to napisałaś na prawdę :D Ja również uważam, że usuwanie blogów jest troszkę bez sensu, zwłaszcza z opowiadaniami . Opowiadania można porównać do 'tanich książek' xd Gdybym miala usunąć bloga zrobiłabym to już z miesiąc temu. Ale nie zrobiłam tego , bo ja taka jestem, że chce coś robić, później nie chce , a potem znowu chce. Ja mam ochotę prowadzić dalej tego bloga, może bez takich szczegółów jak dotychczas, ale opowiadanie pisać chcę. Ale komentarze są ważne, bo jak nikt nie komentuje, to ja mam wrażenie , że nikt nie czyta, nawet jak 200 osób weszło tego dnia na bloga. Mam wrażenie, że każdy kto tu wchodzi , to wchodzi przez przypadek i wychodzi . Dobrze to ujęłaś . "Komentarze dają takiego 'kopa' " To prawda. Gdyby pod tym postem bylo mnóstwo komentarzy to ja sama nie miałabym serca przestać pisać bloga wiedząc, że jest tak dużo ludzi którzy lubią czytać te moje wypociny. ;)
      xx.

      Usuń
  2. nie usuwaj tego bloga on jest świetny ;*
    chciałabym nst. części opowiadania <3 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100% zgadzam się z cookiemonster (fajna nazwa ;D) Może jeszcze ktoś znajdzie twojego bloga i będzie go czytał...

    (Jak potrzebujesz pomocy przy prowadzeniu bloga napisz na tt: @Sara_Malik)

    Zapraszam do mnie: http://4gotta-be-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ja co dzień wchodzę na twojego bloga z nadzieja , że coś dodałaś.Bardzo denerwuje mnie to , ze czekasz 2 miesiące zanim coś wrzucisz.A komentarzy nie ma bo nic nie dodajesz. Myślisz , że co wrzucisz 1 opowiadanie na 2miesiące i wszyscy będą zadowoleni??Jak chcesz to usuwaj ale nie widziałam nigdy tak fajnego bloga a tak dziwnej właścicielki;x Bez urazy;X

    OdpowiedzUsuń
  5. ZJEM CIE JAK USUNIESZ! tak groże ci! wiec masz nie usuwać! błaaagam! wchodze tu zawsze jak siedze na kompie, wiec błagam nie rób mi tego!!!!! ♥
    pozdrawiam. ;(
    caroots. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę nie!!! Twój blog był pierwszym którego czytałam i tylko od niego dowiadywałam się informacji o chłopcach. Zaczęłam kochać chłopców, i pamiętam jak się cieszyłam gdy dodałaś jakiś nowy post. To dzięki tobie poznałam chłopców jeszcze bardziej. Pamiętam jak znalazłam Twój komentarz na "tekstowo.pl", na którym dodałaś link do bloga. Teraz jestem na paru blogach ale twój będę pamiętać najbardziej. Proszę nie rób tego swojej siostrze Directionerce. :)

    Kocham Ciebie i Twój blog!!!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń