piątek, 13 kwietnia 2012

Twitter.

Chciałabym wszystkie Directioners, z wszystkich województw poprosić o fallow me na twitterze . :) Tak, bedziecie doskonale wiedziały kiedy dodaje cokolwiek nowego na blogu, zaczynając od rozdziałów kończąc po zwyklych postach ze zdjęciami. Po za tym, będę robiła twitcamy. Wydaje mi się, że w miare często. Jak acie jakąś sprawe do obgadania to to jest dobry moment. :) Chodzi o to, że byście się mnie pytali o opowiadanie na przykład. :D Myślę, że będzie fajnie dla was patrzeć i słuchać takiej osoby jak ja xD (oczywiście, zalecam branie różnego rodzaju tabletek, w wyniku załamania nerwowego, bądź innych chorób - zakaźnych) Także błagam was o FALLOW na TT. :D Mój TT : @Nikola_love1D xD I proście mnie o fallow back, bo teraz już nie fallow każdego, bo to nie ma sensu ze względu na to, że i tak twitter mi unfallow wiele osób. :) Dlatego napiszcie do mnie na twitterze czy chcecie fallow.: D



MÓJ TWITTER : @Nikola_love1D :DDDDDDD

4 komentarze:

  1. Hej!!!
    Dzisiaj znalazłam parodię One Direction piosenki "One thing".
    Jak to włączyłam to powiem szczerze turlałam się po podłodze ze śmiechu, a i jeszcze trochę trudno mi było i rozpoznać naszych chłopców.
    Oto parodia: http://www.youtube.com/watch?v=-ENgSZtpumU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała jeszcze coś pisać na blogu, co jest mało możliwe, to na pewno dodam kilka parodii . ;)

      Usuń
  2. Zajebisty blog! Czekam na następnego posta! Polecam moje!
    cozamaliny.blogspot.com
    musiconedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka ;p wstaw cos nowego tak dlugo juz nic tu sie nie pojawilo ; ( czekam i lukam codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń