środa, 7 marca 2012

Twitcam ;D Tym razem nie mój xD

One Direction w ten piątek czyli zaraz po dniu kobiet xD będą robili takiego grupowiego twitcama. Ja wiedzialam o tym dawno ale wszyscy mówili że to tylko plotka a teraz jest pewne :D Wszystko odbędzie się o 21 czasu PL. Nie martwcie się dodam linka gdzie będzie można ich oglądać :) Tak więc czekamy z zapartym tchem chlopcy xx.
PS. Jak by ktoś ''jeszcze'' nie wiedział co to twitcam bo z doświadczenia wiem że takie osoby są (tak o tobie myślę) to o to moja wlasna definicja : Twitcam - jest to coś w rodzaju skypa tylko że widzi się jedną osobę która na kamerce nawija a reszta osob które ja ogladają piszą do niej zadając pytania itp. Wszystko dzieje się oczywiście na żywo :D Nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć xD

4 komentarze:

  1. O Boże. Nie no ten tydzień jakiś za dobry..xd A po przeczytaniu tego chyba zaraz będę w szpitalu..xd Oby do piątku oby do piątku oby do piątku..♥♥♥ Nie no ja nie wytrzymam..xd

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG..no ja nie wierze.............zawał.............już jestem i nadal nie wierze, ale fajnie jupi!!!:D kofffam 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. już nie mogę się doczekać :)...mogłabyś dać linka do tego twitcam ? było by super :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, a gdyie ogląda twitcamy?

    OdpowiedzUsuń