piątek, 9 marca 2012

OK. Ochłonęlam a tyle żeby coś napisać.

Dziewczyny jeżeli chodzi o ten cały czat to sa już filmiki z tego i sobie obejrzyjcie. Nie bedę wam tu opowiadała. Natomiast jutro zrobię twitcama i jak chcecie to tam mnie oglądajcie. I napiszcie mi w komentarzach czy podawać link jutro do twitcama czy sobie poradzicie szperając na moim profilu na twitterze.
To co się dzialo na tym czacie jest nie do opisania. Ja po prostu płakałam darłam się i nie moglam powstrzymać się od pojedyńczych napadow xD. WYSZŁYŚMY Z NARNII !!! Zajebiście i wreszcie. I jeszcze te momenty : POLAND. W ustach brzmi to o wiele lepiej niż w ustach jakiejś innej osoby. & 7 stycznia swięto polskich Directionerek (mam podniete bo akurat wtedy mam urodziny xD) i kolejne święto Directionerek 9 marca. Te dni sa najszczesliwszymi dniami w moim zyciu. Directionerki rządzą. I jeszcze waga jedna mała informacja. Jutro ma się pojawić lista na światowy koncert w roku 2013. Po tym co chłopcy mówili o Polsce jestem pewna że tam bedziemy. Cały czas śledząę również profile chłopców na twitterze bo mam nadzieję że zaraz dodadzą posta w ktorym bedą pisali o nas .! O NAS .! O POLISH DIRECTIONERS. :D .< Chyba jednak nie ochłonęlam >. Tu macie filmiki z tego czatu ktory można było oglądać na żywo : 
Podzielone na Party. 1 i 2.
Prosze tylko nie miec do mnie pretensji że nie napisałam że to bylo o 20 tylko o 21. Sama nie wiedzialam. Weszłam na 1dpolska i patrze że jest odliczanie : za minute już. i tak dalej. Włączyłam stronę i akurat się zaczęło. Miałam szczescie . Sama tez nie wiedziałam. Więc na przyszłość zawsze patrzeć o 2 godziny wcześniej czy nic się nie zmienilo. A po za tym ja sama miałam tego nie oglądać bo miałam imprezkę mala z kumpelami ale zdążylam. NA SZCZĘŚCIE. A i jeszcze coś . Dzięwczęta spamowały do Komorowskiego o tym żeby 9 marca był świętem poslich Directionerek. xD Tu macie foto : 



Gdyby wam przeszkadzało że sa podane wasze nazwiska to napiszcie a albo usune zdjęcia albo zakleje wasze imiona z nazwiskami. Ale uważam że to nie powinno być żadnym problemem. xD

5 komentarzy:

  1. Nie oglądałam na zywo bo nie miałam wtedy inetrnetu..-,-
    Ale jak usłyszałam jak oni mówią o Polsce, no to po prostu, no nie wiem, zaraz chyba płakać zacznę..xd
    Jezu, dlaczego Lou i Niall muszą być aż tak zajebiści.?♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ej a jak sie ma dzisiaj pokazac lista to też będzie mozna bilety kupić ?? Proszę odpowiedz jak najszybciej bo nie wiem czy mam ślęczeć na kompie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaa. słyszałam, z niektóra Directioners pisały do prezydenta, ale nie spodziewałam się, że coś takiego. ;o.
    WSTYD MI ZA NIE!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi tez się to trochę nie podobało ale to bylo śmieszne xD. A co do biletów nie wiem . na pewno napisze o tym na blogu. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy wyniki konkursu? już miesiąc ich nie podajesz ;/ weź się wreszcie zdecyduj .... ; /

    OdpowiedzUsuń