czwartek, 15 marca 2012

Konkurs - rozstrzygnięcie.

1 miejsce zajmuje .... Kinga .! Gratuluję :D (nie bede podawała nazwisk  - bo Cię znajdą xD) Bardzo ładny portret Zayna Malik :D Zdecydowałam się na to żebyś zajęła to miejsce z pomocą bo wybur był trudny. Jest to praca wyczerpująca co było dużym plusem. A po za tym bardzo mi się podoba.  :

 2 miejsce tez z bardzo ładnym rysunkiem zajmuje Ola. Ten rysunek jest bardzo ładny ale nie jest wyczerpujący - dlatego nie dałam miejsca pierwszego. A po za tym już zajętę xD. Lecz też wielkie gratulacje .! :D :


A trzecie miejsce przyznalam Julii. :D Rysunek jest na prawdę bardzo wyczerpujący ale widać że są miejsca które troszkę nie wyszły. Ale na coś ten portret zasłużył z pewnością. Niall . Bardzo hmm ... słodki :D Gratuluję :) :
 Ale jest jeszcze wyróżnienie. Dla Natalii która namalowała wszystkich .! Brawa :D Technika nie jest moją ulubioną dlatego nie przepadam za takimi obrazkami. Ale ze względu na to że się poświęciła i chyba jako jedna z jedynych namalowała wszystkich to wychodzi że zasłużyyła na wyróżnienie. Też wielkie gratulacje :D :
Jakiś specjalnych nagród nie ma. Chcialabym żeby dziewczyny w komentarzach podały swoje twittery dzięki czemu ja podam je na blogu żeby je rozsławić :) To po części bedzie nagrodą. Samo to że obrazek jest opublikowany to jest nagroda. Dla dziewczyny która zajęła miejsce pierwsze jest nagroda bardzo ciekawa . :D Jest nią propozycja do współnego prowadzenia bloga ze mną. Lecz to nie bedzie tak że dziewczyna bedzie sama mi coś na bloga wpisywala. Bedzie mi w tym tylko pomagała. Bym musiała miec z nią kontakt na skype albo gg. :D Lub na TT. Jeżeli uznam że coś takiego powinnam napisać na blogu to to zrobię. A Kinga będzie mi w tym pomagała. Ja rozumiem że to nagroda że nie każdy mógłby ją chcieć . Dlatego gdyby Kinga nie chciała nagroda przechodzi na kolejne miejsce czyli do Oli którą znam z twittera. :D Jakby Ola nie chciała to dalej. I już. Jeżeli uważacie że źle zrobiłam z tym jak ustawiłam obrazki czy coś to po prostu przepraszam Nawet sobie nie wyobrażacie jakie to było trudne pogodzić się z tym że ta osoba nie zajmie jakiegoś miejsca czy coś. :( Więc za wszystkie błędy przepraszam :)

6 komentarzy:

  1. hahaha jak tylko zobaczyłam tu moją prace pomyślałam sobie ''Jezu .. wstyd we wsi'' hahahahahahahahaha ja jebe haha :D nie mogę ..no nie wiem czemu tak pomyślałam .hahah czasem moje pomysły mnie przerażają ,żal mi samej siebie :D haha

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chce nikogo obrażac ale moim zdaniem zayn wyszedł okropnie. rozumiem że dziewczyna sie napracowała ale okropne wyszły usta no i oczy za blisko sb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę chociaż wiem że naprawdę bardzo się naprawcowała :)

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za 1 miejsce :))
    mój tt: @szervi
    Wszystkie rysunki są super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawalisty Louis na ostatnim zdjęciu :D chciałabym tak umieć

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za 3 miejsce. ; ))
    Mój tt: @TessaMalik96

    OdpowiedzUsuń