wtorek, 20 marca 2012

Chat z 1D . :D

Nie dawno był chat z chłopcami. Można było z nimi sie połączyć przez kamerkę . Dla wielu dziewczyn się udało. Chat został nagrany. I mam dla was te nagrania i z tego o na nich widać większośc dziewczyn zachowuje się normalnie jak by gadala z normalnymi ludźmi . Ja bym się popłakała przed kamerka a one se znimi normalnie zamieniaja kilka słów i się rozłanczają xD Ja tak nie potrafie. Przynajmniej nie potrafilabym gdybym z nimi pisała. :))
Woohooo jakie fajne xD
PS. Przepraszam że tak dawno nic nie dodawałam, ale miałam gorszy tydzień i nie byłam w stanie. Ten tydzień natomiast bedzie jednym z lepszych w końcu idzie wiosna xD Postaram się każdego dnia dodawać kilka notek. Z tym też może być problem bo teraz mój brat ciągle chce wchodzić na mój komputer ze względu na to że zepsuł swojego laptopa. -,- . Dlatego też nie mam wystarczająco czasu na pisanie rozdziałów na bloga. I teraz ważne pytanie do was .  :
Mam pisać krótsze rozdziały czy poprostu poczekacie jakieś góra dwa tygodnie na rozdział ? Gdyby miały być krótsze rozdziały to obiecuje że nawet jutro dodam rozdział. Więc jak się sprężycie i bedzie sporo komentarzy o tym co mam zrobić to jutro albo po jutrze będzie rozdział. Wszystko w waszych rękach. :D
I to co zawsze czyli prośba o komentarze, dodawanie się do obserwujących, udział w ankiecie xD i bardzo bym chciała aby w ciągu tego tygodnia przybyło wejść na bloga. Czyli czekam na 20.000 wejść .!!!!!! Prosze o małą reklamację . :))  Jeżeli szybko uda wam się tyle wejść uczynic to obiecuję że rozdział dodam natychmiastowo xD Jeszcze raz przepraszam że nie pisałam i dziękuje za to że mimo wszystko codziennie przybywa mi około 200 czasami więcej wejść . Jesteście kochane :*
 

2 komentarze:

  1. Moim skromny zdaniem to prosiłabym abyś teraz dodała ten rozdział, a w kolejnych bardziej się rozpisywała (dłuższe rozdziały) Pozdrawiam Gosia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie, wiesz może przez jaką stronę można było pogadać z chłopakami na kamerce ?

    OdpowiedzUsuń