środa, 7 marca 2012

Akcja wakacyjna

Następna wiadomość jest taka że jest akcja która bedzie w wakacje. Mianowicie każda Directionerka niech zrobi sobie jaką kolwiek kokardke na rękę o kolorach czerwonym i niebieskim i ją po prostu nosi. :D już sobie wyobrażam tą frajdę gdy będę szla w jakimś mieście i zobacze dziewczynę (może ciebie!) z taką kokardką i od razu będę wiedziala że to ty jesteś jedną z wielu Directionerek :D Tak będziemy się odróżniać i to będzie według mnie fajne. Kto uważa tak jak ja prosze wejść na tą stronę : http://twitition.com/bjmtr i nacisnąć tam taki guzik xD Nie pamiętam co tam jest napisane ale chyba SINK a nie pamiętam bo już go nacisnęłam i mi się nie wyświetla xD W każdym razie guzik pod ta wielką liczbą Directionerek.

1 komentarz:

  1. według mnie to fajny pomysł już mam milion pomysłów w głowie na tak bransoletke;P

    OdpowiedzUsuń