środa, 29 lutego 2012

Zayn.

Nie dawno Harry dodał wpis na tt w ktorym informuje o tym że Zayn Malik stracił kogoś z rodziny. Nie jest podane o kogo chodzi ale bardzo mi z tego powodu przykro. Gdy przeczytałam to to przyznaje się bez bicia że uroniłam łezkę ;( Zayn z tego powodu wraca do UK i nie będzie uczestniczyl w koncertach przez kilka dni :( Już na twitterze są akcję typu :#staystrongzayn #weloveyouzayn #StayStrongMalikFamily . Nawet pojawilyśmy sie trendach więc Zayn z pewnością wie że Directionerki go wspierają :)
Tu mamy tego tweeta Harrego świadczącego o tym co się stało i to ze wszyscy członkowie zespolu go wspierają . ;(
Na drugim i na trzecim miejscu widać że Directionerki są w trendach. Byliśmy już na pierwszym . Czyli 2 z 3 udanych akcji. Jest dobrze. Może uda nam się jeszcze wybić z najnowsza akcją :) 

 

Teraz od wszystkich Directionerek dla
 Zayna. Współczujemy i mamy 
nadzieję że to już ostatnia taka
 tragedia dla Ciebie . Jest nam 
bardzo przykro ale wiedz że wszystkie
 jesteśmy z Tobą duchem :)

6 komentarzy:

  1. O Boże! Ja płacze. Strasznie strasznie mi przykro..;c Biedny Zayn.
    Kurde. Tak jakoś dziwnie się czuję po przeczytaniu tego..
    Przed chwilą mówiłam o nich mamie a teraz takie coś..

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmarł mu dziadek :( ;( Współczujemy ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh biedactwo.....;( Kochamy Cię ZAYN;******

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uriniłam i to nie jedną łzę. Biedny Zayn. Kochamy Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, tak strasznie mi go żal. Pomodlę się za niego i jego rodzinę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zayn jestem całym sercem z Tobą !

    OdpowiedzUsuń