środa, 22 lutego 2012

WYGRALI .!!

Wyobrażacie to sobie .! Chlopcy wygrali w kategorii najlepszy brytyjski singiel .!! Wczoraj o godzinie 20.32 ich czasu zostalo to ogłoszone. Ja galę ogladałam na żywo więc gdy uslyszałam głośny krzy ONE DIRECTION to aż podskoczylam .!Wykosili takie gwiazdy że przez chwilę w nich zwątpilam a tu taki szok .! Jednak sa idealni . :D Tu macie filmik jak to było gdy wygrali :D I przy okazji nominowanych do tej kategorii. Trzeba być mistrzem żeby wykosić Adele, Jessie J czy Eda Sheerana :D A co jeszcze ? Chodzi plotka że chlopcy mieli aż 89% wszystkich głosow :D

7 komentarzy:

  1. juuuuuuuuuuuu !!!!
    super ! nie wierZe ;D ja chyba ciesze sie bardziej niz oni <3333333
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam !!! And the winner is... ONE DIRECTION !! Rozpłakałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet Rihanna się do nich szczerzyła ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też oglądałam . Jak krzyczeli to zaczęlam wymachiwać rekami ze szczęścia . x d . Gratuluję im . No i takie gwiazdy wyeliminowali . To się nazywa miażdżyc konkurencję . ; P

    OdpowiedzUsuń
  5. A to wszytko załuga wiernych fanów :D
    Sama oddałam na nich pare głosów :)
    I byłam szczęśliwa jak usłyszałam, że wygrali, cieszyłam się razem z nimi <333

    Zapraszam na mojego bloga ( opowiadania o nich )
    van-ill-op.blogspot.com

    Mam nadzieje, że wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też oglądałam na żywo .. Jak tylko usłyszałam że wygrali to densingowałam po całym pokoju piszczałam skakałam po krześle i wgl .. a potem moja mama wchodzi do pokoju i ...O.O aahahah normalnie naciesz jak nie wiem .. ale to było pewne , że wygrają jak inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga http://one-direction-my-storyy.blogspot.com/
    piszę opowiadanie o 1D ;)

    OdpowiedzUsuń