wtorek, 7 lutego 2012

Płyta 1D ^^

A więc tak . Wczoraj (6.02.12) wyszła w empiku płyta One Direction. I zależy mi na tym aby każdy z was directionerek do końca tygodnia ją zakupił :D Chodzi o to że wtedy są liczone egzemplarze ile zostalo kupionych i tym więcej ich będzie tym większe mamy szanse na 1D w polsce. Dletedgo jak najszybciej proszę o kupno płyty bo przecież my wszystkie czekamy na chłopców z zniecierpliwieniem. A i płyty proszę kupować tylko i wyłącznie w EMPIKU lub na stronie internetowej empika. http://www.empik.com/up-all-night-one-direction,p1045927114,muzyka-p?cid=lg:ktk&utm_medium=affiliate&utm_source=empik.comTu macie tą stronę na której możecie kupić płytę ale musicie wiedzieć że płacicie jeszcze za wysyłkę czyli będzie drożej. A o to zdjęcie płyty :
 Spełniona prośba Kini <3

3 komentarze:

  1. dzięki wielkie że to napisałaś <3
    - Kinia : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już mam i słucham :)
    - Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam i chcę zdobyć ich płytę jak można ją zdobyć ??

    OdpowiedzUsuń