środa, 15 lutego 2012

Małe info.

Dzisiaj w szkole razem z koleżankami wpadlyśmy na pewien pomysł. W szkole koleżanka (Cisowianka) dała mi rysunek 1D jako na konkurs. Tyle że on jest zrobiony tak bardziej na śmiesznie. Chodzi o to czy byście nie chciały żebym na przykład każdej soboty dodawała rysunki swoje Cisowianki bądz jeszcze jednej koleżanki Natalii. ? Co o tym myślicie? Dziewczyny powiedziały że one chętnie mogą rysować rysunki więc z ich strony to żaden problem. To by było takie bardziej rozrywkowe jeśli chodzi o bloga. Tylko czy wy byście chciały ? Proszę o komentarze do końca dnia żeby móc wszystko dokładnie ustalić z koleżankami. Jeżeli będziecie chciały to w tą sobotę już zamieszczę rysunek pod tytułem : ''Rozpoznaj swojego idola'' . Nazwa nie jest przypadkowa ale na rysunku będą tylko i wyłącznie chłopcy :D xxxxx.

8 komentarzy:

  1. mi tam pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za ^^
    - kinia ; p

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK NAPRAWDĘ "ŚWIETNY" POMYSŁ tylko szkoda, że nie wpadłaś na niego pierwsza...

    OdpowiedzUsuń
  5. spoko pomysł. ja też dodaje takie rysunki od początku istnienia mojego bloga:P
    jak chcesz to wbij
    http://one-direction-another-world.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie podoba ! ;*

    OdpowiedzUsuń