wtorek, 14 lutego 2012

Konkurs.

A więc tak. Zdjęcia możecie przysyłać mi do 26 lutego. Zgłosiło mi się jakieś 10 osób jeszcze i mam nadzieję że jeszcze ktoś się przyłączy. Zdjęć na razie mam 6 i z tych sześciu miała bym problem z wybraniem zwycięzcy więc nie wiem co będzie jak tych zdjęć będzie więcej ale na to liczę. Wyniku konkursu będą już następnego dnia albo kolejnego. Nie tylko ja będę wybierala zwycięzcę, będę radzila się koleżanek. Ale to ja zdecyduje o ostatecznym wyniku. A więc macie nie całe dwa tygodnie na narysowanie lub przerobienie zdjęcia. I do tego trzeba wysłać mi je na maila : nikolaromanowska@wp.pl . Zyczę wam powodzenia xx.
 

2 komentarze:

  1. Ejjj, bo nie wiem czy mój rysunek doszedł.? Wysyłałam z yollanda96@gmail.com Możesz mi odp.?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:) nie wiem czy moja praca doszła (wysłana z : natalakasprzak@o2.pl) jak tak to proszę odpisz mi...z góry dzięki;*

    OdpowiedzUsuń