wtorek, 7 lutego 2012

Konkurs :D

Uwaga robię konkurs :D Chodzi o to że każda directionerka ktora chce wziąć udział w tym konkursie musi namalować lub przerobić w jakiś fajny sposób zdjęcie chłopaków. Najlepiej namalować :D Wtedy macie większe szanse na zajęcie jakiegokolwiek miejsca. Narysujcie cały zespół lub jakiegoś wybranego członka zespołu zróbcie zdjęcie i wyślijcie na mój adres email. Jak ktoś chce przerobić zdjęcie to proszę zrobić to nie obrażając chłopców i umiejętnie. Zeby to nie było takie coś że zrobie gwiazdgę czy serduszko i już jej wyślę . Nie. Macie na to jakieś dwa tygodnie. Powiedźmy że datę jeszcze dokładną podam. Nagroda to będzie po prostu opublikowanie zdjęcia na moim blogu i moje uznanie :D Może jeszcze będzie jakiś bonus. :D Ale tego nie zdradzę . Mam nadzieję że się zaangażujecie w akcję gdyż to może być ciekawe. Adres na jaki macie wysylać zdjęcia : nikola.romanowska@wp.pl . I w temacie wpiszcie coś w stylu : Konkurs-rysunek 1D . Zebym przy wybieraniu najlepszego zdjęcia bądź rysunku nikogo nie pominęła. Jakie kolwiek pytanie kierować proszę w komentarzu bądź w wiadomości mailowej. :D Byłabym wdzięczna gdybyście pisały w komentarzach że się zgłaszacie zebym wiedziała czy to wogóle ma sens.  A więc czekam . ;*
Nie sądziłam takiego powodzenia tej całej sprawy ale jestem dumna :D Mam już 4 rysunki i kilka osób zgłoszonych więc czekam na większą ilość osób :D 

15 komentarzy:

  1. Ja mogę przerobić zdjęcie ;D ale nie wiem czy na pewno dam radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O no to przerób to zdjęcie bardzo proszę bo podejrzewam że mało osób się zgłosi ; (
    Dziewczyny nie zawiedźcie mnie .!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobie rysunek z przyjaciółkami :D postaramy się zrobić to ślicznie :) miejmy nadzieje że nam wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi sie to podoba . ;D .
    Wyślę ci 1 z moich rysunków . ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią spróbuje coś narysować .. fajny pomysł z tym konkursem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spróbuje, ale czy mi wyjdzie to nie obiecuje ; p
    - kinia : >

    OdpowiedzUsuń
  7. `. Zgłaszam się do konkursu ^^ postaram się ładnie ich namalować ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wysłałam na e-mail rysunek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ` Już wysłałam. ; ))
    Świetny pomysł z tym konkursem. ; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej,ciekawy pomysł z tym konkursem. Ja także zgłaszam się do konkursu, spróbuję ich namalować, ale wyślę dopiero w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten pomysł z konkursem ..
    Już się nie mogę doczekać wyników ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tez bardzo chętnie wyśle jakąś prace;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł:) Na pewno coś namaluję, jak bd. mieć czas..do kiedy trwa konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam sie . :)
    bd przerabiać foto .

    OdpowiedzUsuń