poniedziałek, 13 lutego 2012

BRAVO + info

Jutro w bravo będzie plakat 1D. Mieli być też na okładce bo tak wychodzilo z ankiety ale nie znowu jakaś Selena Gomez -,- . Najważniejsze że chociaż plakat będzie :D 
PS. Dziękuję wam za taką liczbę wejść na bloga jesteście kochane :D Prawie 11500 :D Nie no zaje.biście. :D
PS2. Przepraszam że tyle nie pisałam ale nie mogłam po prostu. Nie wnikajcie w szczegóły.
PS3. Ktoś (nie pamiętam kto) pytał się mnie o twittera w mailu. A więc tak mój twitter to : @NikolaRomanowsk . Tu macie linka jak coś : https://twitter.com/#!/NikolaRomanowsk . To chyba tyle odemnie. :D

4 komentarze:

  1. ;D to fajnie jak wyjdę ze szkoły -,- od razu idę do sklepu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo to super, mam nadzieje ze nie długo dodasz kolejne opowiadania bo trochu mi nudno bez nich;P

    OdpowiedzUsuń
  3. do kiedy mamy wysyłać ci te prace na konkurs??:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hyhy mam gazetę ! a co najważniejsze plakat !! ;*
    Tak fajnie wyszli .. moim zdaniem najlepszy jaki mam ... ;)

    OdpowiedzUsuń