środa, 4 stycznia 2012

Sesja zdjęciowa.

To zdjęcie jest u mnie ustawione jako tapeta na pulpicie. :D Tak naprawdę to jest śmieszne z jakiej wysokości oni skaczą. ;D A po za tym to każdy chłopak fajnie wyszedł i sa wszyscy.

A o to śmieszne zdjęcie Zayna z tej o to sesji. hahah...

Ale ciacha ...

Harry jakis ty słodki .. ;D Zielone oczka i ta czupryna...:D

Zdjęcie z serii : "Tak Niall ja mówie prawdę jestes piękny .!"

Zdjęcie z seri: "Nie bój sie Louis to tylko obraz a nie lustro:D "

To samo no to samo jestes piękny .! SERIO .! ;D

Niall. Blondasek kochany.

Harry. Loczek kochany.

Zayn. Czarnuszek kochany.

Liam. O to ten co kocha koszule w kratę. ;D

Nad czym tak dumasz . ? Bo z pewnością nie nademną. ;D

Pokaże wam teraz zdjęcia z sesji zdjęciowej chłopcow. Mogliście widzieć niektore foty. Jest to sesja z 2011 roku . Jest to moja ulubiona sesja chlopców gdyż robią śmieszne miny . :D
Przepraszam że zdjęcia tak wychodzą nie ladnie ale chcialam żeby było ładnie widać nasze gwiazdy.

2 komentarze:

  1. Magłabyś mi przesłać link z powiekszonym tym 2 zdjeciem jak oni wszyscy siedza.? bo mi na pulpicie sie rozmazane robi ;(
    to wyslesz mi linka albo przeslesz to zdjecie na moj email.?
    kara.piesek.laki@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ok zobacze czy mi się uda żeby takie wyszlo ladne jak i oni .: D
    I jak coś to wyślę raczej mailem.

    OdpowiedzUsuń