wtorek, 17 stycznia 2012

Plakaty, artykuły ...

A więc tak w trzech gazetach są plataty oraz artykuły o One Direction . Dokładnie to w bravo, twist, fun club. W gazecie bravo jest plakat i komiks . W komiksie jest jeszcze The Wanted. Jest jeszcze wzmianka o 1D a dokladniej o Louisie, ale taka malutka. Jest też tak zwane TOP 50 w którym jest nasz zespół. Nie powiem wam na ktorym miejscu samae sie w końcu dowiecie ;D. Bravo kosztuje 2,60. Dalej TWIST. W tej gazecie są aż 22 plakaty. No i między innymi One Direction. Jest również wywiad który jest bardzo ciekawy. Nosi tytuł ''Potrafimy narobić sobie obciachu''. Ta gazeta kosztuję 3,99. A w fun clubie jest plakat z artykułem. Artykół też jest ciekawy a plakat bardzo ładny. Jako dodatek w gazecie są karty z gwiazdami i ich autografami. Jest karta 1D i w dodatku prześliczna. A ta gazeta kosztuję 4,99. Ja kupiłam sobie te trzy gazety, a jeśli ktoś nie kupił jeszcze gazety bravo girl to tam jst plakat również i gazeta jest jeszcze w kioskach . Ja jak dzisiaj bylam to jeszcze ją widzialam natomiast sama kupiłam gazetę jakieś dwa tygodnie temu więc niedługo już w kioskach jej nie znajdziecie. Miłego czytania o przystojniakach . :D
Tak wygląda jeden z plakatów.

2 komentarze:

  1. Nie mogłam się oprzeć i już wcześniej kupiłam 2 gazety (Tylko z powodu plakatów i opisów) a dzisiaj jeszcze Bravo (które zawsze kupuję) ;P
    Jest jeszcze plakat taki sam jak w Bravo tylko że w gazecie "Magazyn trzynastolatki"
    Różni się tylko tym ,że w Bravo napis "One Direction" jest na dole a w magazynie 13nastolatki znajduje się u góry ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o to chodzi że chciałam kupić sobię ten magazyn trzynastolatki tylko ja mieszkam w małej miejscowości i u mnie w kiosku tej gazety nie znalazłam. ; (

      Usuń