poniedziałek, 23 stycznia 2012

Opowiadania .

Gdyby ktoś chciał zobaczyć bohaterow opowiadania to ja mogę wam powysyłać zdjęcia na maila. Mam bardzo ładne zdjęcia i gdy opisuje jakąś postać to wtedy zerkam na te zdjęcia. Więc gdyby któraś chciała to proszę podawać adres e-mail a ja wyślę zdjęcia z krótkim opisem zachowań i relacji bohatera. 

Już wysłałam wam a jak coś nie doszło to proszę pisać na mój email : nikola.romanowska@wp.pl . Wysłalam zdjęcia z opisami Klary, Sary, Patryka, One Direction, Susan i jeszcze opis Laury.

6 komentarzy:

  1. Ja bym bardzo chciała ;D
    e-mail : karilny55@gmail.com
    Z góry dziękuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym chciała :)
    marta_slonska4@op.pl
    Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę:);)
    madziorek102141@onet.pl
    POZDRAWIAM!!!
    :);)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Mogłabyś mi też jeszcze wysłać zdjęcia z opisami?
    martalad@poczta.fm
    z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz mi też wysłać te zdjęcia i opisy ??
    natusia7177@o2.pl
    dzięki ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. mam prosbe wyślesz mi: wojak456789@interia.pl to mój e-mail

    OdpowiedzUsuń