sobota, 14 stycznia 2012

Kolejny teledysk .

Jak myślicie do jakiej piosenki ma być kolejny teledysk .? Uwaga .... More Than This. Kocham tą piosenkę tak jak każdą, jest tutaj moja ulubiona solówka - Nialla. Na razie chłopcy właśnie takie mają plany. Słyszałam również że teledysk ma pojawić się 14 lutego. Czyli w walentynki. Bardzo romantycznie. To jeszcze miesiąc a ja nie mogę się już doczekać. ♥ 
 
Gdyby ktoś nie znał piosenki w co wątpie to to jest właśnie ta piosenka. Po refrenie jest moja ulubiona i najukochańsza solówka Nialla.

4 komentarze:

  1. O boże..xd Jeju jeju jeju kocham tą pisoenkę bo Niall ma tam solówkę..^^ Jeju ja chce już ten teledysk..♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie .. ja tak kocham ta solowkę Nialla że normalnie nie wiem :D
      Nie moge się doczekać teledysku.
      A glównie to momentu w którym Niall śpiewa xD
      TO będzie zajebiste . ja to po prostu czuję :D

      Usuń
  2. Jak słodko że w walentynki <3 kochani ci nasi chłopcy <3 nie mogę już się doczekać ! :D szybciej, szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, są mega romantyczni ♥

      Usuń