poniedziałek, 30 stycznia 2012

Filmik dla Hazzy + Info

Jak wam się podoba filmik dla Harrego ? Mi bardzo ponieważ jestem tam ja :D I myślę że jak wy wysyłałyście zdjęcia to też z pewnością jesteście. Dziewczyna co robiła ten filmik to gadała że wszystkie zdjęcia dodała oprócz jakiś 3 czy tam 5 więc ok.

PS. Było kilka osób co pytało się mnie o nk i facebooka. A więc tak nk posiadam natomiast facebooka mam anonimowego wraz z moją przyjaciółką. Ja na nk jestem prawdziwa. Nikola Romanowska a pochodzę z Korsz(Korsze). Gdyby ktoś chciał wysłać zaproszenie to ja chętnie przyjmę tylko proszę napisać że jesteście fankami 1D bo jak tego nie będzie to odrzuce zaproszenie bo nie będę was znala. No to tyle a na facebooku jestem Bogdan Kocimiętka i tam przyjmę każdego :D


Jest jeszcze taki filmik dla Hazzy :

5 komentarzy:

  1. Jestem tu :D
    Zaje****** by było gdyby go Harry obejrzał :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam mam pytanie. Jak nazywają się piosenki w 1 i w 2 filmiku.? Czekam na odpowiedź.!
    P.S Fajny blog.(pisz opowiadanie nie mogę się doczekać 7 rozdziału).!!
    KLAUDIA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 filmik : 1 pios. - More Than This , 2 pios. - One Thing , 3 pios. - Everything About You , 4 pios. - Forever Young

    2 filmik : ciągle leci piosenka Everything About You :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Która to ty? :D

    OdpowiedzUsuń