wtorek, 27 grudnia 2011

Urodziny...

Chciałam w tym poscie powiedzieć wam kiedy maja urodziny czlonkowie zespołu. Jako fanki powinnyście wiedzieć. Zacznijmy od tego że w wigilię urodziny obchodził Louis :D. Skończył 20 lat. Nie jest już nastolatkiem. 12 stycznia ma urodziny Zayn o czym juz wspomnialam w jednym z postów. Skonczy 19 lat. Ja bardzo latwo zapamiętalam ta datę gdyż jedna moja koleżanka (Aga)ma wlasnie wtedy urodziny . Więc ta data jest przeze mnie łatwo zapamiętana. Następnie sa urodziny Harrego, który skończy 17 lat. Jego urodziny wypadaja 1 lutego . I z zimy wchodzimy prosto w lato czyli urodziny Liama . 29 sierpnia. Też z łatwością zapamiętalam tą datę. Liam równiez skonczy 19 lat. 13 września to urodziny naszego slodkiego blondaska Nialla. Skończy on równiez 19 lat. Za pewne będą huczne imprezy .Myśle że chłopcy zaszaleją .

4 komentarze:

  1. Ooo jak fajnie Niall ma urodziny 13 września a ja 11 września..:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ;D. Ja mam urodziny 7 stycznia a Zayn 12 .
    Też jest mi z tego powodu bardzo milo.
    Dziękuję że wchodzisz na tego bloga
    Widać że Ci się podoba. ;)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam 19 lutego , a Harry 1 <3

    OdpowiedzUsuń