niedziela, 25 grudnia 2011

One Direction

Chłopców w zespole jest 5. Każdy ma w sobie to coś . Ja kocham wszystkich i co dzień zastanawiam sie jak jest to wogóle możliwe że oni są tacy zajebiści .! Ale wróćmy do tematu . Chłopców jest 5 Liam, Louis, Harry, Zayn, Niall. Łatwo zapamiętać te piękne mordki :D Są oni cudowni. Niall ma piękne blond wlosy i gra na gitarze ale równiez ma super glos. Liam śpiewa bardzo dużo w tym zespole ma kręcone loczki na głowie lecz dopiero od niedawna ponieważ miał wlosy proste i koloru ciemny blond. Teraz są one brązowe. Zayn jest przez wielu uwazany za najwieksze ciacho w zespole. Ma świetny styl i jest super zbudowany .! Ma ciemne włosy i podobno najkrótsze z zespolu. A podobno to dlatego że Niall też ma krotkie. Choć dla mnie wszyscy mają długie. :D. Louis słynie z tego że każdego potrafi rozbawić .Ma piękne brązowe wlosy ktore sa proste . Zobaczyć go można często w szelkach i bluzkach w paski . Chodzi tez w kolorowych spodniach ktore bardzo lubi. I teraz najmłodsza osoba z zespolu czyli Harry Styles . Ma on burzę lokow na glowie i powalający uśmiech .! Jak tylko się uśmiechnie to mi nogi miękna w kolanach .! To jest wlaśnie 1D(one direction). Jak tu ich nie kochać wy mi powiedźcie .!?

1 komentarz:

  1. Ja nie wiem ja ich kocham bezgraniczna miłością<3

    OdpowiedzUsuń